idag är det söndag

igår var det lördag, då var jag hos Saga hela dan, för jag sov där från fredan till lördan:P
det var westerntävlingar hela dagen så vi kolade lite där ibland också... det fanns VIP platser, där satt vi:D
sen lite senare cyklade vi hem till fredrik och badade, vi mutade honom med en hamburgare:P:P vetrinären hanna var i stallet igår och vacinerade Jaspis och Daisy också, när jag skulle ta in Jack från hagen så att hon kunde ge honom spruta också fick han typ fnatt för att det låg ett krocketspel på gräsmattan. men han har nog rätt så mycket överskottsenergi nu efter att ha stått i mer än en vecka:O det blir ju kul att rida igång han sän ska jaag säga:P<3

i fredags red jag ut på Jaspis med ellen, det gick faktist bra! igår och idag fick han stå...
klockan elva ska jag till rimbo stallet och kolla på clear rounden, efter det ska jag till saga:)

nu har jack ett litet bandage bara över det värsta såret:) så det är ju bra<3


Kommentarer
Postat av: Denice

Ring mig! Det är super viktigt!!!! 0175 - 72879

2009-06-08 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0