inridning

kom nyss hem från carro och krille!  nr jag var där red jag månstorm... det år en fyraårigt gotlandsruss som är 116cm hög, jag håller på att rida in honom. det går ganska bra, har inte testat att galoppera än, en han kan trava svänga stanna och sånt:P
det e askul att rida honom fast han e så liten, men han lär sig iaf fort, red tillochmed ut en sväng också. carro red maxen, i början red jag bakom henne och sa vad hon skulle göra så att månstorm skulle härma sen red jag lite själv i skritt och trav:)

red Jaspis idag också, gick faktist riktigt bra... först en kortis ut och sen typ 30 minuterpå banan och något varv på runden:)
Jack är piggare nu!<3 idag åt han tillochmed hästgodis:P han har bandage med smilisar:P :P
längtar verkligen efter att kunna rida Jack igen... han längtar iaf efter Banjo!

hej svejs:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0