jag älskar Jack!!!!!!!

igår bytte vi bandage på Jacks ben, han var asduktig verkligen jag stod och bremsade honom med bara handen över mulen... det blev ett rosa bandageXD såret var lite äckligt och helt tomt på hud och hår, e det nån som vill att jag ska lägga ut en följetong efter varje byte med bilder eller?:)
han var pigg och gladare...

idag gjorde jag inget spec med honom, bara borstade och gosade;) + att jag försökte fläta manen men det gick verkligen inte, dels var den för kort men också för tjock:D
nu är han pigg när man tar in honom från hagen och vill nästan dra in:P juste han var först i sjukhagen på morgonen och sen i gräshage vid lunch em till kvällen... jag cyklade upp till stallet:S

imorrn bitti kommer saga hit kl 8 sen ska vi gå till arkadien till mellanstadiemästerskapen:) det blir nog kul där:P
hej svej:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0