shit vad bajsit!!

det gick verkligen bajs på mellanstadiemästerskapen! Resultat:
LÄNGD:2,88M TYP 5:a
60M:10,22 men typ presis när jag kom till starten skulle mitt lopp gå:O så han sköt direkt när jag ställde mig där efter att ha sprungit från toan:s
KULA:7,90M ganska bra faktist fast jag kom 4:a tror jag...
800M: ledde första varvet men sen orkade jag inte hela, kom typ 5:a:P
HÖJDHOPP: här suklle  jag då gett allt, men så blev det inte, hoppade bara 1.15m... verkligen inte nöjd kom trea. jessica vann.. jag va skitsur! på sista hoppet rev jag den med handen, jag slog i själva ställningen så det blödde lite också:(
plus att det regnade hela dagen:D

när jag kom till stallet hade inte Jack ätit nån betfor men ialafall alla mineraler och sånt viktigt:P borstade och klappade på honom mycket, han har slutat äta äpplen eftersom jag rev äpplen och la ner medicin i så nu tror han att det e medicin i alla äpplen:P:P<3
imorrn ska vi byta bandage igen:s fast i övermorrn är det iaf bara två veckor kvar av hans boxvila:D<333333

efter mellanstadieästerskape har jag och ebba vart nera två gånger vid arkadien och hoppatXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0