sommarlov!!

imorrn e det sommarlov, men först avslutning... idag va jag och pappa i täby från 1 till typ 6:) skulle köpa avslutningskläder:P typ halv 5 kom mamma...
jag köpte en gul klänning på MQ med lite rutmönster i blått rosa och vitt;D sen ett par vita tights och ett par rosa  örhänhen;) och så ska jag ha mina gula ballerinaskor.

la om Jacks bandage idag också.... såret såg bättre ut, jag fotade inte idag:P han var jätteduktig men tyckte det var lite jobbigt när vi skulle få loss kompressen som hade fastnat i såret lite... egentligen ska inte dom här göra det men men sånt händer, fast det har hänt varje gång hittills:P sen bytte jag till en blå grimma idag så att han matchar sitt blåa bandage:P<3

Jaspis fick vila idag, jag hann inte rida... var bara ner till dom i hagen och kollade att allt va bra:) och det var det!

Kommentarer
Postat av: Skatesundis

Så himla skönt med lov. :D

2009-06-12 @ 20:29:52
URL: http://skatesundis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0