38,6

var upp till Jack i morse och ikväll:) på morgonen när vi tog tempern hade han 38,5:) så det har gått ner. + att han inte var nåt svullen alls knappt i höger fram!
på kvällen tempade vi inte men nu var han inte heller svullen och såg mycket piggare ut:D gick och plockade lite gräs åt honom som han åt:P idag vi typ 4 tiden fick han gå e stund i en skuggig gräshage som är byggd bara för honom... där gick han kanske nån timme och myste<3333333

imorrn ska vi byta bandage på benet, ska kanska köpa ett rosa med smilisar efter skolan till honom så att det  inte ser så trist ut ;)<3<3<3<3<3<3<3<3



på tävlingarna idag va det asvarmt, men det var kul iaf, jag jobbade som funktionär på banan och när jag var flaggare glömde jag på några:O nu har jag bondbränna från T-shirten, inte så mycket på armarna mest i nacken och halsen:P:P


Kommentarer
Postat av: skatesundis

hej =)

2009-06-01 @ 21:20:37
URL: http://skatesundis.blogg.se/
Postat av: tove

2009-06-02 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0