jävla puckonötter!

idag va jag och saga och ebba och badade i viren... vi åkte ut med flotten och så hoppa ebba å saga i därifrån, när dom hade gjort det så hade jag typ ångrat mig:S det var faktist skitkalltXDfast sen hoppade jag förstås i ändå, fast först fick dom plågas och frysa på flotten(blöta) i blåsten typ 10 minuter:P mohahaha när jag hoppa i hållde jag i mig i flotten i hoppet och landningen så att jag skulle komma upp så fort som möjligt, jag skrapade upp låret:O så nu har jag ett blåmärke där:S
efter vi gjort klart allt i stallet åkte vi hem till ebba, när vi var vid gungan så kom det nögra killar som kastade stenar, kottar och pinnar på oss för att vi skulle gå av... haha jag tog en av deras kepsar och slängde iväg:D 
när jag skulle åka rutschbana ramlade jag av den och fick ett skrapsår på händerna:P
och sen när jag skulle putta fart på ebba i gungan ramlade jag och skrapade upp knäna och höften:S många gånger jag gjorde illa mig idag, det kanske var tur att jag inte red:O:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0