17/10-2009

idag har jag ridit ut på Jack med denice. hon red den segaste segisen av alla, ja just precis, TRIO!!! vi red på några bra stigar i skogen:P jack blev lite stressad och pigg, men inte värre än att jag kunde hantera honom..<3

sedan kom min kusin johanna och hennes mamma för att kolla på Nils. dom sa att han var fin:) fast man kan ju inte säga så mycket mer när man bara sätt hästen i hagen med täcke påxD
hade ju tänkt jobba nils på banan, men så blev det inte. red istället ut med maja och joy. vi red halvvägs till norrtällje:) på vägen hem vart nils pigg och sparkade bakut tre gånger och försökte bocka en gång!:P
haha han är lite busig han..
precis innan vi skulle rida ut så tog jag av mig mina regnbyxor som jag haft på hela dagen men nu ville jag inte ha dom längre för det hade inte regnat på ett tag, men precis när vi hoppat upp så börjar det igen! haha smidigt? eller hur!!

på loppisen sålde vi ett rött träns, ett schabrak, täcke och stigbyglar. så det var väl bra!

nu ikväll så har jag bakat dumlemuffins och citronsockerkaka, det var jättegott!!
någon som vill smaka?xD

jaja det var väl allt som hänt idag? ha det bra!! skriver igen imorrn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0