hästloppis!

idag ska vi på hästloppis i finsta. den börjar kl 12 tror jag:P och håller på till 2..medans rider jag nog pållarna,jack och nils. a juste förressten glömde berätta att jag har en ny häst fast nu har jag haft han i ungefär 2 månader. han heter Nils. Jack är fortfarande tillsalu så om du känner någon som vill ha en b-ponny billigt säg till!!

har flyttat hästarna till finsta också, det gjorde vi typ några få veckor efter att vi köpt nils.
igår slutade vi tidigt halv 11 så jag och disan tog bussen in till täby. jag köpte bara ett par vantar, örhängen och ett diadem. disan köpte vinterjacka:P
efter det åkte vi till stallet och red, jack fick vila och så red jag Nils på banan:P red mycket åttor för att få loss honom i vänster-varvet eftersom han är lite jobbigare i det varvet.
i varje vänstersväng i åttan gjorde jag en vänstervolt också. efter typ 10-20 gånger började det faktist att ge resultat... får väl fortsätta jobba med samma sak idag så borde det väl släppa helt??
Jack vilade igår eftersom han går ute på nätterna fortfarande så ville jag inte rida när det regnade för då är han blöt när vi lägger på täcket och det är ju inge bra:(  men idag ska han få jobbaxD

nils:P

här är nils<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0