riddagbok!

även om det här är min blogg så används den först och främst som riddagbok, så det blir mest skrivet om hur ridningen och allt sådant går:P

red först Jack på banan. gick mycket bättre än på länge faktist, lyssnade riktigt bra och var mjuk i båda varven:)
på slutet tänkte jag testa en travökning eftersom allt gick så bra, men när vi gjort den ångrade jag mig direkt, han blev stressad och när han blir st´ressad blir han lite konstig och man kan nästan ge upp när han väl börjat:S när han blir stressad och man försöker lugna han blir han istället svettig... så vi gick in, hade väl ridit lite drygt 20 minuter då.

på nils gick det väl sådär, kan inte säga att det gick varken bra eller dåligt. var någonstans där mittemellan...
red ca 40 minuter på honom. inte så jättehårt, på slutet hoppade vi ett hinder som stod framme. det var 50 cm högt tror jag:P

imorrn ska jag kanske köra Linus med denice...

hej då, nu ska jag gåxD


Kommentarer
Postat av: Denice

Hahaha fin blogg du har xD (ironisk) MOHAHAHHA vad elak jag är,, Yes jag lyckas! :D :D :D :D :D :D Men bajs på dig ;D

2009-10-29 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0