ridit båda hästarna och ska nu se på ensam mamma söker..

ja idag så var vi ju först på ikae. där köpte vi lite småsaker och en hylla/skåp till mitt rum, men det var en sak som fattades så den ska mamma och pappa hämta någon annan dag.
innan vi var där så var vi ju som sagt på hööks och kollade, där köpte jag en pyjamas eller liknande till åzzi:P så nu hatar hon säkert mig eftersom hon inte gillar täcken! men den var så söt:)

senare åkte jag till stallet och red. först Jack och sen Nils.

när jag red jack så gick det verkligen dåligt i början men efter ett tag så började han släppa i högersidan och då blev allt genast bättre! var lite irriterad på honom i början eftersom det kändes som att han inte var stel utan bara ville bråka typ:s  red en övning som var så här: red på en rektangel med en kon på varje kortsida. i den rektangeln red jag en åtta och mellan varje kon gjorde vi antingen skänkelvikning eller halt. efter ett tag gav det resultat och då blir man ju glad, alltså att det har hänt något:D
kan ju inte rida så att han blir mycket svettig eftersom han ska ut i hagen igen, men det går bra att rida ett kort intesivt pass också:P<333

på nils gick det väl sådär... var lite jobbig i vänster varv. efter ett tag med många övergångar och mycket varvbytning så började även han att släppa.
det är jättebra övning att byta varv ofta, det gör att han med tiden blir stadigare, det var Gustav Svalling som sa
det när vi red lektion för honom för någon månad sedan.<3

bild på åzzi i pyamas får ni imorrn;) kommentera gärna och glöm inte att säga till alla att läsa bloggen<33
hej då nu ska jag se på ensam mamma söker tjao:P

Kommentarer
Postat av: Ebbizz

Jag tror Åzzi kommer älska täcket, det var ju så gulligt!:P

2010-04-05 @ 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0