så himla nöjd!:)

var så himla nöjd med ridningen på nils idag! ibörjan trodde jag inte alls att det skulle gå, men efter ett antal  varv med massor av öppnor började allt sakta men säkert att släppa.
efter ännu en stund hade det släppt helt i vänstersidan.  det var sån himla skön känsla!!                                     att bara behöva sitta där,höja handen en aning och driva! allt bara gick som det skulle:D det är då man verkligen kan vara nöjd och känna att ridningen funkar. I LOVE IT<3
tränade inga program för jag hann inte lära mig det, och det är ju bra att kunna programmet innan man börjar träna det med hästenxD 
men gjorde några moment som jag vet är med iallafall...<3
 
jack vilade idag, borstade av honom och sköljde benen från lera...<333333

imorrn rider jag nog båda på banan?
nu ska jag kanske plugga, för vi har historiaprov imorrn:P

tjao, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0