söndag morgon

snart ska vi åka till Ikea. där ska vi typ köpa någon hylla till mitt rum tror jag och sen hittar man ju alltid mer saker:P och om inte så ska vi till hööks efter, men där hittar man ju garanterat något! det är ju en hästbutik lixxom!!
när vi kommer hem ska jag till sallet, tänkte rida båda hästarna på banan, det behövs nu då det vart ganska mycket rida i skogen och liknande. Nils måste tränas i vänstervarv och Jack behöver bli stadigare i högervarvet, sen måste båda tränas övergångar med!

imorrn ska jag kanske till Denan och hoppträna för Arnold...

gud vad jag plötsligt längtar efter sommaren!! nu är det bara höst och regn och blåst! usch, det ända positiva är att snart kommer faktist snön och då kommer julen! hihi

hej svejs skriver hur ridningen gick ikväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0