korvXD

igår på boxningen höll vi på i 90minuter:P det va skitjobbigt verkligen! mohahaha jag "råkade" boxa till Ebba på kinden:P:D och hon "råkade?" sparka mig på armenXD

idag fick Jack <333 vila, var upp och hälsade på han nu på kvällen bara:P hjälpte Lotta att rida hästar till Finsta, fick rida nero!<3
sen när jag kom hem sprang jag till Rimbostallet och tillbaka. duktigt va??:P:P
imorrn ska jag, Ebba, Linnea och Saga ha tjejkväll hos mig, så nu sitter jag och förssöker ladda ner en film, men eftersom nedladdningsprogrammet inte funkar så går det piss!!
kom nyss ut ur duschen och kom på att vi har jumpa imorrn, så nu ska jag packa jumpakläder och äta ett äpple:P mums! elr en banan?...

men bara så att alla vet så vet inte jag hur man svarar på era kommentarer så om jag inte svarar e det inte för att jag inte vill, utan för att jag inte vet hur man gör:O

                    

Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: jaa det är jack me! kolla sista kommentaren på min blogg på de inlägget där jag har en bild på dig;P

2009-04-24 @ 06:30:51
URL: http://johannayoghurt.blogg.se/
Postat av: tove

sv: haha håller med henne:P

2009-04-24 @ 13:47:30
URL: http://bagardrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0