21...

vi kom på plats 21 igår... shit vad dåligt!! snart ska jag och ebba och mamma åka till lovisedal och se på allsvenskan! kul kul!! och efter det ska vi åka och bada jag och Ebba... igår nnär jag red va Jack lite konstig, när man hade kontakt i munnen slängde han upp huvudet och gick som en lama i galoppen men när man längde tyglarna och typ inte kände alls så gickhan skitfint och arbetade med ryggen och bakkärran och allt... men som alla vet så är han en sort för sig;D men det är kanske därför vi passar så bra ihop?:P
på dan var jag och mamma i norrtan, jag handlade ganska mycket...


Kommentarer
Postat av: johanna

vaddå 21plats!?



sv: asså jag vet inte men den är använd typ två ggr och kostade ca 2500 ny!?

2009-05-17 @ 18:24:23
URL: http://johannayoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0