lite bättre tror jag...

kom nyss hem från stallet igen, nu hade han 38,8 bättre än förut iaf:)
åt lite äpple och lite smått med hö nu.  blandade ner finadyne i dom rivna äpplena, allt var inte borta när vvi åkte men han äter det säkert sen... såg lite piggare ut nu iaf!

imorrn ska jag till tävlingarna på lovisedal och fota Johanna:)
mina planer på att köpa en digital systemkamera har ändrats, pengarna ska istället gå till att köpa en sån här som man sätter en i transporten och en i bilen så att man kan kolla på hästen i transporten hela tiden under resan...
här kommer några bilder på Jackie-Boy<33333333333333







Kommentarer
Postat av: Bellan och Simpan

Vi ville hälsa till er och hoppas ni alla i familjen snart mår bättre speciel ponny.. Fy va rädd jag skulle bli =(

Hoppas vi ses på gripen i allafall =)

2009-05-30 @ 21:47:13
Postat av: tove

tack så mycket:)

ja det kanske vi gör om han är frisk då, nu ska han ha boxvila 2 veckor och sen ska vi se om det är bra...

2009-05-30 @ 21:51:27
URL: http://bagardrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0