lalalalala

igår red jag ut med Ebba, vi red galoppvägen, och Jack kunde galoppera den utan att sticka!!! haha

idag tänkte vi hoppa lite gymnastikhinder i ridhuset, eftersom jag hoppar över Haking träningen idag...
i skolan hade vi vikarie. det var kul, jag och Marre hade glitterkrig så vi va glittriga överallt, även fast vi gjorde det på lektionen i korridoren så vågade hon typ inte säga till:P
jag cyklade också lite engjuling för en stund sen, hade inte cyklat på den på några månader( jag kunde ivf fortfarande:P;D )
nu ska jag och pappa åka till jägarhyddan och kolla om höjdhoppställningen är ute, isf ska jag hoppa några hopp eftersom vi bara har en höjdhoppsträning i skolan. jag måste ju träna så att jag kan försvara förstaplatsen i mellanstadiemästerskapen:P (har vunnit båda åren:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0