morötter är goda...

dom är helt underbart goda! jag sitter faktist och äter på en nu, det som är inuti är allra godast:P
imorrn åker vi på klassresa till vässarö:D kommer hem på onsdag:P<3 så jag kommer inte att skriva något fram tills dess... i helgens tävlingar gick det verkligen bajs för mig!! han var helt crazyy i lb och lite stöddig i la+ att jag red fel väg:P
idag vilade jack, jag gjorde andra saker... skrittade bara en sväng på kvällen:P mamma ska tömköra måndag tisdag och sen ska jag rida när jag kommer hem på onsdagen, sen åker vi på torsdagen:D
har vart och köpt ett tuggummiförråd idag så att jag har hela tiden på vässarö, för dom som inte vet det så är jag tuggummiberoende, har det tom när jag rider och tävlar:O
idag målade jag lite på min mobil med nagellack:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0