usch usch!!

sitter med läxor:S
det gick bra att rida, hoppade inte eftersom ebba inte orkade... red dressyr på banan istället. jag tog lite fina kort på honom i stora gräshagen och mamma filmade lite när jag red, lägger upp filmen i morrn! höjdhoppsmattan var inte ute.. men pappa ringde hasse så han ska ställa ut den imorrn:D men då kan jag inte hoppa något eftersom vi ska på världens tråkigaste samsångkonsert med skolan kl halv 6!!!! :S:S:S:S:S:S:S:S:S
karin hämtar mig här kl 10 i 5... men jag vill inte va med på konserten... det tycker jag är tråkigt! egentligen borde jag inte behöva vara med eftersom jag inte sjunger så det hörs så skulle det inte bli någon skillnad jue??
godnatt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0